رهام جونرهام جون، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

نیمه پیدا شده ام

روزهای با تو بودن

1393/1/20 23:25
نویسنده : مارجانیکا
220 بازدید
اشتراک گذاری

رهام عزیزم این روزهای من غرق با توبودن هست...انقدر زود میگذره که اصلا وقت نمیکنم خاطرات زایمان و عکساتو اینجا بذارم ...ولی این روزها پر از خوشبختی ام ...وقتی شیر میخوری و آروم نازت میکنم خدارو به خاطر این همه نعمت شکر میکنم...خدا نعمتشو در حق من و تو تمام کرد...

امروز 11 روزت تموم شد ...مامانم هنوز پیشمونه فکر کنم آخر هفته میره...یکبار حمامت کردیم و عکساشو بعدا برات میذارم...یکم دلتنگ روزهایی هستم که توی دلم بودی ...میدونم این روزها زود میگذره منم سعی میکنم نهایت لذتو ببرم...

بهت افتخار میکنم پسرم.

راستی قرار شده به مامانم بگی مادی جون! مادی جون خیلی برامون زحمت کشیده باید براش جبران کنیم گرچه میدونم نمیشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهه مامان مبین
21 فروردین 93 2:13
سلام دوست خوبم . واقعا راست میگی زحمت مامانها رو هیچوقت نمیشه جبران کرد . خصوصا زحمتی رو که برای زایمان ما میکشند . خداوند همه مامانها رو حفظ کنه .... آمین
الهه مامان مبین
21 فروردین 93 2:14
11 روزگی مبارک عزیز خاله